Söndag

Det var ett tag sedan jag skrev men det har varit ganska mycket att göra så jag har inte hunnit med det faktiskt. På jobbetgår det bara fint, jag har fått börja på särskolefritids på eftermiddagarna vilket gör att man blir mycket piggare när man får andra sysslor än adepten. Den lösning vi har nu fungerar bra och adepten har funnit sig i rutinerna jag skapat åt honom för skolundervisning. Nu kan jag till och med gå på rast utan att han blir stökig. Nu gäller det bara att fortsätta på den inslagna vägen för att utveckla verksamheten ännu mer.

I veckan blir det mycket jobb som vanligt inklusive arbetslagsmöte och föreläsning, på det skall det ätas, tränas och allt annat man ska hinna med. Sedan har även hockeyn kört igång igen vilket gör att man har ett moment där allt vad arbete heter kan kopplas bort. Det känns riktigt skönt att det börjar bli lite ordning och reda i vardagen, det har varit alldeles för många lösa trådar som det har varit svårt att knyta ihop men nu verkar allt hårt jobb ha gett utdelning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0