Vilken underbar helg

I helgen har jag njutit väldigt mycket av vädret. Det är kanon att få koppla av i solen med en kopp kaffe i ena handen och en varmkorv i den andra. Jag var ute i Obbola igår och hängde med syster och familj. Det var mycket trevligt måste jag säga.


Hänger här med M. En av världens bästa människor.

Veckan som kommer ser i stort sett ut som vanligt, skall dock jobba länge på fredag eftersom min kollega fått för sig att han skall åka till fjällen. Men å andra sidan skall jag ju till Mallis i maj så då får han arbeta åt mig istället, så nog kan man säga att det jämnar ut sig. Nu när vi närmar oss påsk har dessutom halva terminen gått och efter det går det bara utför. På fredag skall min klass och ytterligare en åk 3 ha disco sista timmen, 66 st 9 åringar som skall hoppa omkring i en alldeles för liten lokal, jag tror bestämt att jag tar ut min rast den timmen=) Jag skall ju trots allt arbeta till fem den dagen så jag behöver min vila.

Måste ju bara nämna robinson premiären igår. Ett helt ok program men dessa paktbildningar börjar ju för tidigt. De röstar ut den som skulle klara sig bäst på en öde ö och istället finns det kvar en massa manipulativa loosers. Ja, jag vet att det är en del av spelet men jag har oerhört svårt för sådana människor som inte klarar av starka individer. Jaja, jag har nog inte lämnat min sista kommentar angående detta ämne. På återseende 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0