inkompetens i götet

Tänkte hålla mig kort angående gårdagens incident i sportens värld, annars har jag tankar som räcker till att skriva en hel roman. Jag undrar bara varför alla skandaler i slutspel sker i göteborg med frölunda som segrare. Tillfällighet? Nja, det stavas inkompetens. Att sedan förbundet inte tillåter omspel gör ju bara att svenska elitserien ses som ett stort skämt internationellt. För fem år sedan var elitserien världens bästa liga efter NHL. Nu är vi en blåbärsnation som får stryk av länder som Kazakstan, Tibet, Ukraina med flera. Som hockeysupporter blir man bara ledsen när inkompetenta gubbar skall bestämma över saker de inte har koll på. En lagomt god hämnd vore om luleå kunde köra över frölunda ikväll och bland annat proppa den där nollan som gjorde kycklingdansen framför luleås mål, jävla barnunge. Nej nu måste jag sluta skriva för jag känner att aggressiviteten knackar på dörren och då skrivs det både en och två ogenomtänkta meningar. På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0