Helg!!!

Då var det äntligen helg igen och jag har en förkänsla om att den kommer att gå alldeles för fort igen. Veckan har överlag varit bra, adepten hade dåliga dagar måndag och fredag. Hans rutiner utanför skolan har inte följts som vanligt i veckan och då blir det lätt så. Jag har även börjat tänka på framtiden och hur det skall bli i höst. Min chef tyckte det var mycket goda tankar så vi får se vart det landar till slut. Nu är det dessutom bara tre veckor kvar till påsklovet och då får jag faktiskt några dagars ledighet, har ju inte varit ledig sedan jul. Sedan blir det att köra på till slutet av juli innan nästa ledighet kommer.

På skolan där jag arbetar finns det många elever som kräver uppmärksamhet och som grädde på moset har det nu kommit ytterligare 36 elever från en annan skola som skall byggas om. De kommer gå hos oss i ett år ungefär, kan bli intressant.

I helgen tänkte jag ta det lugnt och kanske besöka HNM imorgon, om de vill ta emot mig det vill säga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0