dags att jobba igen

Jepp, på måndag är det dags att återvända till jobbet efter semestern. Det känns ganska skönt att få jobba igen. Det blir jobb på särskolefritids i tre veckor innan jag återvänder till mina ordinarie arbetsuppgifter. Det blir en form av mjukstart då det inte blir någon klassrumsarbete förrän nästan en månad in i arbetet.

I sommar har jag mestadels bara tagit det lugnt. Varit till luleå en sväng och till bjurholm en sväng, resten av tiden har spenderats i Umeå. Det hinns inte med så mycket mer på tre veckor faktiskt. Förhoppningsvis har man tillräckligt med energi för att orka med i första hand höstterminen. Blir nog ett rejält uppvaknande de första dagarna då man inte är van att arbeta, men det brukar ge sig ganska så snabbt.

Lite bilder där jag lekt fotograf:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0