Tufft att vara LHF supporter

2-6 i mål
38-17 i skott

3-13 i mål på de två senaste matcherna.

Självförtroendet och effektiviteten är som bortblåst hos luleå hockey. Det går fort i hockey, i lördags förmiddag var man trea och ett topplag. Nu vet jag inte vad man är, pinsamma är det mest passande jag kommer på.  Detta visar att försvarsspelet är det viktigaste i ett lag och när man skiter i defensiven då förlorar man även matcher. Det har varit kul att följa luleå i media som sveriges hetaste lag, nu får man även följa dem som sveriges kallaste.

Modo förlorar även idag, Kusin T får fortsätta i fjärde linan, skulle vilja se honom högre upp, då levererar han ju. Men modo har tappat sitt koncept eftersom de överbetalda divorna får mer istid än de förtjänar.

Får hoppas att juniorerna gör sitt jobb inatt så det blir något positivt, känns att det bara blivit plattmatcher från de lag man håller på på sistone. Men som de säger, det blir värre innan det blir bättre.

I Allsvenskan får vi nog se en intressant match imorrn när löven tar emot aik. Hoppas att J är spelklar så att det finns någon energispelare hos de gröna.

Jag börjar bli sugen på att börja arbeta igen. Jag känner att Umeås ungdom kallar på mig och att de vill lära sig nya saker. Börjar dock bli lite less på vikariejobbet för tillfället men det är väl bara att härda ut ett tag till. Jag är dock väldigt bestämd på att jag kommer att skippa genvägen att söka jobb på fritids eller förskola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0