Söndag = Städdag

Idag har jag haft ett städhumör som heter duga. Har putsat hela lägenheten, skrubbat badrumsgolvet med rotborste, den sedvanliga dammsugningen och dammtorkningen. Det har till och med förekommit vikning av plastpåsar i form av små trianglar (se bild nedan). Jag tror aldrig jag varit på ett så bra städhumör förutom när det har varit flyttstädning, och då njuter man inte direkt. Idag har det faktiskt varit en njutning.



Imorgon påbörjas en ny vecka, full av möjligheter. Känns skönt att få arbeta 5 dagar/vecka, då är helgen riktigt välkommen när den väl kommer. Nu skall jag strax promenera till pappsen och lämna tillbaka rotborsten jag lånat av honom så nu är det färdigstädat, åtminstone fram till nästa söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0