Nytt jobb

Har idag börjat på ett nytt jobb. Jag skall ha en personligt ansvar för en elev med diverse svårigheter. Detta är ingen picknik som man brukar säga. Detta kommer att bli det svåraste läraruppdrag jag någonsin haft och kommer att ha. Jag kommer aldrig att möta någon mer krävande elev så om jag fixar detta fixar jag allt som en ur personalen på skolan sa. Jag skulle ljuga om jag sa att jag är full av energi inför detta. Jag känner att det kommer bli jäkligt tufft och frågan är när jag går in i väggen. Men jag har gett mig tusan på att fixa det och som enb ur personalen sade: "Vissa dagar går du tom. hem glad". Då anar man att det inte kommer att bli en enkel resa. Får se imorgon eftermiddag om jag har någon energi eller om jag brytit ihop fullständigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart du kommer att fixa det här! Vad kul att du fick jobbet. En riktig utmaning. Hörs! Kram

2009-01-12 @ 22:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0