Home sweet home

Åter hemma i Umeå efter en nästan veckolång vistelse i Norrbotten. En vecka där jag i princip bara tagit det lugnt och umgåtts med familjen. Träffade även en hel del av mina kusiner, det var trevligt, trots att några saknades.

Imorgon börjar vårterminen på allvar för mig, beslutade att förlänga ledigheten lite grann för egentligen började terminen i torsdags. Imorgon skall jag ha ett möte med en av Umeås rektorer för ett jobb. Det är i en av de tuffaste stadsdelarna och jobbet kommer bli väldigt psykiskt krävande, men det är en utmaningar och jag gillar utmaningar. Skulle det visa sig vara fel på mig så är det timvikariat som gäller istället, men det funkar ju det med.

Löven spelar just nu mot Malmö och ligger under med 2-1 efter att ha tagit ledningen. J är poänglös än så länge men gjorde ju två poäng i matchen senast så det kommer säkert.

Luleå har varit matchlediga i helgen, de är ju inne i en svacka nu men det blir bättre och bättre och jag tror åtminstone på poäng mot Frölunda på tisdag.

Snart blir det en tur till affären för kylen är alldeles tom. Förhoppningsvis för man med sig en burk Ben & Jerrys hem. Kanske även lite basvaror men det är som sagt inte högsta prioritet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0