Första dagen på nya jobbet

Ja, då var första dagen på nya jobbet avklarad. Det gick faktiskt relativt bra men jag är ruskigt trött. Efter att ha samtalat med kurator och tidigare assistent till min adept var jag faktiskt livrädd och ägnade större delen av den vakna tiden igår till att oroa mig, det är sådan jag är. Att jag sedan vaknade 15-20 gånger under natten på grund av denna oro var inte heller bra. Trots allt detta gick det skapligt, jag väntar bara på hur det skall gå när grabben har en dålig dag. Kom dock överens med min rektor om en prövopeiod på två veckor, skulle det kännas jobbigt då så har jag en möjlighet att kliva av och det känns tryggt. Det är en riktigt bra rektor jag har, stan bästa skulle jag vilja säga.

Får se om jag orkar se någon hockey ikväll, det är nog väldigt tveksamt. Tänkte däremot bege mig till Umeå Arena imorgon för att se löven ta emot almtuna. Hoppas det blir en bra match, senaste matchen hemma mellan dessa två lag var ju så kopiöst dålig så det kan ju i princip bara bli bättre.

Nää, nu är det dags för middag. Viltskav och potatis blir det idag, inte illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0