snart helg

Ja då var det snart helg och den kommer väldigt lägligt. Det har varit ett par intensiva veckor med mycket konflikthantering. Grabben åkte på en blåtira igår och är full av hämndbegär som jag försöker mildra. I övrigt är han väldigt harmonisk under skoltid. Imorrn är det ännu ett möte innan man får ta helg på allvar och sedan kommer ett sportlov där han skall aktiveras och dessutom skall jag själv springa på möten till höger och vänster. Jag inser att det skulle inte vara helt fel att ha en klon av sig själv.

Helgen kommer gå i vilans tecken, det gäller bara att ladda batterierna och sedan är det sportlov och när den är över så har vi snart hunnit halvvägs i terminen och näär man hunnit halvvägs då går det bara utför, på ett positivt sätt alltså.

Kommentarer
Postat av: David

Tjenare Jake! Hoppas att du inte jobbar ihjäl dig på skolan. Det är lätt att gå in och ta ansvar som man egentligen inte ska ta. Nu jävlar är det spännande i slutspelet. Har någon förhoppning om att vi skulle kunna skrälla till och ta hem bucklan!

2009-03-09 @ 17:35:21
URL: http://hjeltens.blogg.se/
Postat av: Jake

Tjenare David. Nej då, jag jobbar inte ihjäl mig, däremot är det mycket jag skulle vilja förändra men som tar tid. Automatiskt tar man ett ansvar över saker som inte fungerar, dessvärre väger ju inte titeln assistent så högt hos andra yrkeskategorier. Joo du nog skulle vi kunna skrälla till, bara vi tar oss förbi första rundan så är allt möjligt

2009-03-09 @ 18:18:35
URL: http://jake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0