2 days left

Tisdagen är över och vips var det bara två arbetsdagar kvar. Jag har aldrig sett framemot en ledighet så mycket som denna. Idag har de fula orden kommit ur adeptens mun i rask takt. Vet inte riktigt hur jag skall stävja det där. I övrigt har det varit en bra dag men mycket runt omkring adepten som behövts lösas. Till det positiva hör att påsklovsschemat för adepten är i det närmaste klart. Ska bli skönt att inte behöva oroa sig över det under ledigheten. Imorgon väntar det berömda storsjunget, adepten har gjort klart att här skall det icke sjungas och det skall icke vara några finkläder. I övrigt fortsättar vi med nationella prov och här snackar vi totalt 13 delprov, det är ju inte nådigt.

Nu skall jag ut på en promenad för att skingra tankarna litegrann, det behövs kan jag säga, annars skulle jag bli galen.

På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0